Zunanje izvajanje dejavnosti

Če se soočate s situacijo, ko bi potrebovali administrativno pomoč le za par ur dnevno, imate pomanjkanje kadra, vaš telefon zvoni v prazno, želite kontrolo na terenu, pa bi zaradi tega trpelo vaše pisarniško delo, imate občutek, da ste za vse sami, morda pa vam le zmanjkuje časa za usklajevanje vsega skupaj, vam z veseljem pomagamo.

 

Ponujamo možnost najema poslovne asistentke, organizatorke dela in/ali prireditev, vodje projekta, ki skrbi za celoten potek od začetnih dogovorov do končne izvedbe, terensko kontrolo in še več.

 

Kaj lahko ponudimo:

  • Komunikacijo: osebno (sprejem strank, partnerjev…), telefonsko in/ali pisno (dopisi, e-pošta, spletna in preko socialnih omrežij),
  • manj zahtevna administrativna dela, dela brez večje odgovornosti, ki jih lahko opravimo na lokaciji ali virtualno (vnosi podatkov, priprava preglednic in raznih evidenc, popis pošte, evidence prisotnosti, priprava dopisov, pošiljanje pošte, izstavitev računov, priprava slikovnih in arhivskih gradiv…),
  • zahtevnejša administrativna dela, dela z omejeno odgovornostjo (priprava ponudb, poročil, kalkulacij, evalvacij, predstavitev, komunikacija z računovodstvom, finančno obračunska dela…)
  • organizacijo dela in/ali poslovanja (sestanki, predstavitve, usklajevanje, občasna pomoč pri izbiri kadrov…)
  • najem, postavitev sejemske opreme, pridobitev podizvajalcev in/ali potrebne dokumentacije za prireditve (dovoljenja, elektro, akustika…)
  • delo na terenu (koordinacija vpletenih v proces, pregled kvalitete opravljenega dela, »skriti kupec/ stranka/partner« itd.),
  • pomoč pri specifičnem delu po željah naročnika.

 

Za potrebe izvajanja dejavnosti lahko uporabimo tudi lastno prevozno sredstvo, računalnik, telefon in različno sejemsko opremo.

 

Za dodatne informacije, cene in povpraševanja smo na voljo na info@eurovaria.si.